Group 23Fill 298Fill 298Fill 298 credit-card 6A17E06C-0A5B-4E4C-AAEB-9E6D242B3D76 Created with sketchtool. - + Group 2 Created with Sketch. application-form Created with Sketch. Group 10 Created with Sketch.

Reklamációk és visszaküldések

MILYEN MÓDON SZÜKSÉGES ELJÁRNI AZ ÁRU 30 NAPON BELÜL TÖRTÉNŐ CSERÉJE VAGY VISSZAKÜLDÉSE SORÁN.

A november 1-je és december 15-e között feladott megrendelésének a visszaküldési határideje a következő év január 15-ig meghosszabbított.

I. Tájékoztatás az "Áru egyszerű visszaküldése" szolgáltatás megvásárlása esetén

1. Kérjük töltse ki az áru visszaküldésére vagy cseréjére vonatkozó űrlapot, amely a számlával együtt a csomagban található. Amennyiben ez az űrlap valamilyen módon elkeveredne, ez nem jelent semmiféle problémát, ugyanis ezt ITT lehetősége nyílik letölteni és kinyomtatni.

2. A még nem viselt originál állapotban lévő terméket/keket és a kitöltött űrlapot kérjük helyezze vissza az eredeti csomagolásba. Amennyiben a dobozon még az eredeti szállítási címke található, kérjük ennek eltávolítására.

3. Abban az esetben, ha az eredeti doboz már nem állna a rendelkezésére, másfajta csomagolási módot is igénybe vehet. Kérjük a doboz olyan módon történő becsomagolására, hogy ez, és ennek tartalma szállítás közben ne sérüljön meg. Erre a legcélszerűbb megoldás a buborékfólia, a csomagolópapír vagy egy nagyobb doboz, de ezt a szolgálatot megteszi az erősebb műanyagfólia is. Rendkívül fontos, hogy az eredeti cipősdobozra ne ragasszon, amellyel így ezt értéktelenné tenné!

4. Adja le a csomagot a Packeta és kérjük adja meg a szállítási kódot, amelyet a rendelésével együtt a rendelkezésére bocsátottunk.

5. A futárcég átveszi Öntől a csomagot, és ezt néhány napon belül a részünkre kézbesíti.

6. Javasoljuk, hogy a csomag átadásáról igényeljen visszaigazolást a Packeta csomagpontján, ahol feltüntetésre kerül a küldemény nyomon követési száma. Amennyiben a csomag elkeveredne, ezt a nyomon követési szám alapján könnyen megtaláljuk.

II. Az áru visszaküldése saját költségen

1. Kérjük töltse ki az áru visszaküldésére vagy cseréjére vonatkozó űrlapot, amely a számlával együtt a csomagban található. Amennyiben ez az űrlap valamilyen módon elkeveredne, ez nem jelent semmiféle problémát, ugyanis ezt ITT lehetősége nyílik letölteni és kinyomtatni.

2. A még nem viselt originál állapotban lévő terméket/keket és a kitöltött űrlapot kérjük helyezze vissza az eredeti csomagolásba. Amennyiben a dobozon még az eredeti szállítási címke található, kérjük ennek eltávolítására.

3. Abban az esetben, ha az eredeti doboz már nem állna a rendelkezésére, másfajta csomagolási módot is igénybe vehet. Kérjük a doboz olyan módon történő becsomagolására, hogy ez, és ennek tartalma szállítás közben ne sérüljön meg. Erre a legcélszerűbb megoldás a buborékfólia, a csomagolópapír vagy egy nagyobb doboz, de ezt a szolgálatot megteszi az erősebb műanyagfólia is. Rendkívül fontos, hogy az eredeti cipősdobozra ne ragasszon, amellyel így ezt értéktelenné tenné!

4. A becsomagolt árucikket kérjük az alábbi raktárunk címére elküldeni:

Németh Norbert Barna
c/o NORDBLANC
Nagyrét utca 7
6753 Szeged

Tilos az árucikket postai utánvéttel visszaküldeni! Az így visszaküldött küldemény nem kerül átvételre, tehát az Ön igénye sem kielégíthető. Javasoljuk, hogy ezt ajánlott küldemény formájában, az árucikk vételárával megegyező összegű biztosítással postázza. Ezt a szolgáltatást a posta Önnek a csomag elküldésekor fel is ajánlja. Ha a szállítás során a csomagot valamiféle baleset érné, úgy a feladószelvény igazolásával pénzét visszatérítjük.

Az árucikket visszaküldését követően a terméket megvizsgáljuk és Önt a legrövidebb időn belül e-mail útján értesíteni fogjuk a feltételezett ügyintézés időtartamáról, csakúgy, mint az új árucikk Önhöz való szállításának időpontjáról.

Az árucikk kicserélési lehetősége a pillanatnyi raktárkészletünktől függ; tehát, ha az adott árucikk raktárunkon megtalálható, úgy ezt természetesen haladéktalanul elküldjük Önnek.

AZ ÁRUCIKK KICSERÉLÉSI VAGY VISSZAKÜLDÉSI FELTÉTELEI:

1. Az árucikket az átvételtől számított 30 napon belül kell visszaszolgáltatni.

2. Szükséges, hogy a visszatérítendő lábbelin ne legyenek viselés nyomai, ugyanis ennek az újraértékesítéshez kifogástalan állapotban kell lennie.

3. Szükséges, hogy az árucikk az eredeti, sérülésmentes csomagolásában legyen becsomagolva. Hiányosságként lesz minősítve a ragasztószalag, feliratozás, címke, rések, szennyeződések, zsírfoltok, nedvesség, stb. jelenléte.

4. Reklamálási igényét csak abban az esetben fogadhatjuk el, ha az Ön által visszaküldött árucikk tiszta, sértetlen, mosatlan és száraz állapotban az eredeti címkékkel ellátva érkezik raktárunkba vissza. Ennek érdekében kérjük, hogy a lábbelit csak és kizárólag tiszta és száraz belsőtéri helyiségben próbálja fel.

5. A megvásárolt lábbelit tiszta, száraz felületen, például az otthoni szőnyegen, kőburkolaton, stb. próbálja fel. Amennyiben a lábbeli visszaküldése, cseréje illetve reklamálása mellett fog dönteni, de a cipő talpán viselés, illetve kopás jelei (akár enyhébbek is) mutatkoznak, úgy az Ön kérelmét elutasítjuk. A lábbeli eredeti doboza a termék részét képezi, így csere vagy visszaküldés esetén szükséges, hogy a doboz, illetve a benne lévő lábbeli is kifogástalan állapotban legyen.

6. Felhívjuk a figyelmét, hogy amennyiben a visszaküldött árucikk felülvizsgálata során olyasféle sérülést észrevételezünk, amely a gyártása folyamán nem következhetett be (karcolások, foltok, elszakadt cipzárfül, stb.), úgy a terméket Önnek az Ön terhére visszaküldjük.

HOGYAN KELL AZ ÁRUCIKK REKLAMÁLÁSAKOR ELJÁRNI?

Mielőtt az árucikket kifogásolná, kérjük, hogy figyelmesen olvassa el a Reklamációs Szabályzatot, amelyben megtalálja az árucikk reklamációjára vonatkozó valamennyi tájékoztatást